Inkognito na prvním místě

Moje nejnovější služba pro naše klienty

"Jméno makléřky - makléře"

Inkognito na prvním místě

Vážení klienti,

dovoluji si vás informovat o tom, že jsem spustila novou službu „Inkognito na prvním místě“.


Jaký je princip nové služby? 

Pokud si chcete pořídit nový dům, byt, nebo jinou nemovitost a zareagujete na nějakou mojí nabídku, tak pokud si hned nevyberete to, co vám budu ukazovat já, tak budu plně vycházet ze služby Inkognito na prvním místě.

Váš kontakt nikdy nikomu jinému nesdělím, nikam jej nezapíšu. A věřím, že i já ho v rychlé době zapomenu. Takže se na mne můžete klidně obracet a využívat výhody této služby. 

Tuto službu osobně zavádím proto, že chráním vaši identitu. 

Ta je pro mne na prvním místě! 

A to i na úkor příjmu pro naši firmu!!!  Což věřím, že opravdu oceníte.

Vaše ...."Jméno makléřky - makléře"

Jaké jsou výhody na vaší straně?

a) Vůbec se nemusíte bát, že když vám nabízená nemovitost nebude vyhovovat, že vám časem já, některá z mých kolegyň, nebo některý kolega nabídneme nějakou jinou, která by byla pro vás vhodná.

b) Nebudete stále dostávat ty otravné maily s nějakými jinými nabídkami.

c) Nebudeme vás otravovat ani telefonicky. Z naší firmy vám nikdo nebude volat a nabízet vám jiné nemovitosti.

d) Vaše inkognito zůstane na prvním místě.

e) Díky naší službě inkognito si můžete být jistí, že vaše data zůstanou v bezpečí a nebudou zneužita.

f) A hlavně: ušetříte miliony. Pokud se nenajde nějaká jiná realitní kancelář, která by toto neuměla, tak vám zůstanou miliony korun, které byste jinak utratili za nákup nemovitosti.

A proč jsem k této službě přistoupila, když tím vlastně firmě a mně škodím?

K této službě jsem dospěla z jednoho, nebo z více následujících důvodů. 

Uhádnete, které odpovědi jsou v mém osobním případě skutečně správné?

a) Jediný zájemce a rovnou kupující. Na každou nemovitost mi zavolá vždy jen jeden člověk a ten ji vždy koupí. Takže doopravdy nemám koho do poptávek zapsat.

b) Miluju GDPR a chci jej plnit na 1000%. Protože miluji GDPR, tak nejen, že dodržuji zákonné lhůty na výmaz vašich údajů, tak je dokonce sama iniciativně překonávám, totálně je zkracuji na úplné minimum (tedy den, dva, než se mi vykouří z hlavy).

c) Jsem zamrzlá v minulosti a nevšimla si změn na trhu. Žiju ještě v omylu s myšlenkou, proč ztrácet čas s evidencí zájemců, kteří něco hledají, když se nám na každou zveřejněnou nemovitost ozvou stovky zájemců a jen si mezi nimi vybíráme.

d) Jsem jen prodavačka. Uvědomila jsem si, že už si nechci hrát na obchodnici, na realitní makléřku, že mne to přetvařování unavuje. Musím si prostě přiznat, že jsem „prodavačka“, že mi stačí zboží vystavit v regálu (dát jej na internet), kde si ho snad někdo někdy vybere. Že mne prostě nebaví to někomu aktivně nabízet, někomu zbytečně pomáhat. A to ani kolegyním a kolegům.

e) Jsem hloupá. Nezapisuji do firemního systému poptávky, protože si neumím představit, že by to bylo k něčemu dobré.

f) Jsem líná, a to tak líná, že i přesto, že dobře vím, že bych poptávku zapsat měla a že to může pomoci mně, kolegyním, kolegům, i firmě, tak přesto to nedělám a kašlu na to. Je přeci jednodušší si stěžovat a na vše nadávat.

g) Jsem lakomá a závistivá, protože kdyby klientovi, který po prohlídce zjistil, že mu ta má nemovitost nevyhovuje a já ho zapsala do poptávek, tak nedej bože, že by mu přišla nějaká nabídka od kolegyně a ta mu jí prodala. Vždyť by pak měla díky mně ještě více peněz. A dokonce i firma by si tím polepšila. Ne nikdy. 

h) Každý jede přeci sám za sebe. Slovo tým, i když se jím navenek oháním, má pro mne nulový význam.

i) Nepotřebuji peníze. A nepřeju je ani ostatním.

A závěrem

Očekávám za to vaši vděčnost.

Až mne někdy potkáte ve frontě na polévku, protože budu mít hlad, 

obdarujte  mne prosím alespoň kouskem chleba.

 
 

Moc děkuji. A budu ráda i za další doporučení.

 
 

Vaše oddaná (Váš oddaný)

"Jméno makléřky - makléře"